AfirzaLIFE is sweet

By: FIRDAUS MOHD SHARIFF

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  [1]  2  3  4  >  >>]    [Archive]
Monday, 13-Aug-2007 08:32 Email | Share | | Bookmark
Dah 9 bulan comel nie.

Comel masa merangkak.
Bersama Ummi tersayang..
Tak nak kawan Abang Aiman.
View all 8 photos...
Dah boleh 'berdiri jatuh' comel ni Umminya bagitau... Tahniah buatmu Nur Auni Irdina. Bersamaan tarikh ini juga merupakan ulang tahun ke-2 perkahwinan Firdaus-Azizah.Kepada Isteri tersayang Abang mengucap terima kasih atas kesabaran dan ketabahanmu. Terima kasih atas segalanya. InsyaAllah......


Saturday, 11-Aug-2007 12:00 Email | Share | | Bookmark
Ber'taki' (air terjun) di Okutama, Tokyo......

semua yang pergi, yang tengah melahap tu Manap kot.
Posing dalam kesegaran air terjun.
Kat Mirip jambatan Pulau Pinang. time balik.
View all 6 photos...
Sejuk dan sungguh menyegarkan dapat berendam hilang segala kepenatan baito. Saja ambil cuti nak hilangkan release skit tension sepanjang panas 'natsu' kat Tokyo. Bestnya dapat tengok 'keshiki' gunung-ganang dari cermin kereta Toyu. Thank you Toyu. Kat sana dapat jumpa budak batch Toyu yang aku tak ingat semuanya. Gomen la.... puas la kami terjun. Nak release kan tension aku 'tirok' puas-puas. Yang aku tak puas hati kena bayar 300 yen hampeh tul la.


Saturday, 5-May-2007 13:00 Email | Share | | Bookmark
BBQ kali yang ke-4 tempat Dam Suzumikawasabou. Saitama

Tepi Dam.....
pandangan dari tempat tadahan...
Yang terlibat.......
View all 6 photos...
BBQ kali ke-4 ini telah diadakan dengan jayanya di tempat yang Mohd Fitrah sarankan iaitu, Dam Suzumikawasabou, Saitama ken. Kali ini tempat berbeza dari sebelumnya. Berempat dengan menaiki kereta Mohd Fitrah. Hehe hehe thank to Toyu.....


Saturday, 28-Oct-2006 12:00 Email | Share | | Bookmark
Pengikat kasih sayang Afirza

Nur Auni Irdina (3.0kg)
Sesudah bercukur.....
lena tidurnya....
View all 11 photos...
2 jam selepas aku mendarat di KLIA, Alhamdullilah aku diberi kesempatan oleh Allah bersama-sama menyambut kelahiran pengikat kasih sayang Afirza. Kali pertama aku melihat sendiri bagaimana perit, seksa, sakit, pedih dan sebagainya, untuk melahirkan anugerah Allah yang comel ini. Tepat jam 8.05 malam maka lahirkan `baby girl` comel yang diberi nama NUR AUNI IRDINA. Alhamdullilah syukur aku kehadrat Ilahi dengan anugerah ini.........


Saturday, 26-Aug-2006 12:00 Email | Share | | Bookmark
Hanabi @ bunga api dari rumah aku.

 
 
 
View all 10 photos...
Padangan dari rumah aku semasa hanabi taikai Higashi Matsuyama. Tahun lepas tak berkesempatan kali nie sempat la tengok ngan Toyu, veder dan Sid. berdentam dentum la gak jantung nie pasal dekat gak laaa. Kiranyer sambil masak leh tgok la bunga api dari tingkap dapur umah......


[<<  <  [1]  2  3  4  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net